Få flere jobs som DJ
Bliv en af vores faste DJs og byd på jobs, der passer til din kalender.

Slip for at jagte kunder
Få udbetalt løn hver måned
Vi indberetter til SKAT for dig
Spil kun til events, der passer dig

byde på de jobs, der passer dig
Ikke bare "endnu et booking-bureau"

Godt lønnet
Du bestemmer selv din pris på hvert enkelt job. Hos DJTILBUD har vi blot et servicegebyr på 20% af din pris, når du er ude og spille.

Platform for erfarne DJs
Du kan ansøge om at blive DJ, og hvis vi godkender dig, kan du oprette en profil. Derefter kan du byde på de jobs, der passer til din kalender.

Få din egen DJ profil
Tilføj anmeldelser, upload billeder og beskriv din erfaring på din profil, så du kan gøre dig attraktiv over for nye kunder.
Sådan fungerer det
1. Byd på jobs
Du får en mail hver gang der er et nyt job i det område, hvor du spiller. Hvis du er ledig den dag, og har lyst til at spille, kan du give et tilbud på jobbet.
2. Kontakt kunden
Du modtager en mail, når du har vundet et job – tag derefter kontakt til kunden for at afstemme forventninger til skal du tage kontakt til kunden for
3. Bliv betalt
Lønperioden løber fra d. 21. til d. 20. måneden efter. Du modtager din betaling d. 1. fratrukket vores kommission.
Du tænker måske ... 👀
"I har kun amatører på platformen"
Anonym DJ
👉 Vi har ingen amatører på platformen. Kun erfarne DJs, der har spillet minimum 50 jobs til forskellige typer af events.
"Jeg gider ikke være en del af 18-årige DJs"
Anonym DJ
👉 Vi kræver, at alle DJs er minimum 20 år gamle. Man kan sagtens være 20 år, og være smadder dygtig til at DJ.
"Kunden vælger det billigste bud "
Anonym DJ
👉 60% af vores kunder vælger ikke det billigste bud. Ved at fremhæve din erfaring og professionalisme på din profil, øger du markant dine chancer for at blive valgt – selv når du ikke er den billigste
Det kræver vi af dig 🫵🏻
Vi vil møg gerne høre fra dig, hvis du kan nikke ja til følgende:
- Dit udstyr omfatter minimum pult, 2 x højtalere, lys-setup*
- Du har dansk CPR-nummer/CVR nummer
- Du har spillet 50+ jobs for kunder
- Du er minimum 20 år gammel
* Du må naturligvis gerne leje udstyr gennem tredjepart. Du skal bare være i stand til at tilbyde udstyret. Alle dine tilbud gennem DJTILBUD skal som minimum indeholde ovennævnte udstyr.
Har du nogle spørgsmål?
Om DJTILBUD
Hvad er DJTILBUD?
Vi har startet DJTILBUD for at sparke lidt en støvet DJ-branche, hvor bookingbureauer tager 50 – 80% af den samlede pris på jobbet.
Den slags galskab stopper her 🤠
👉 Du kan læse mere om Arthur og Laust bag DJTILBUD
DJTILBUD er en forretning, hvor tre udvalgte DJs får mulighed for at byde på hvert job. Når en bookingforespørgsel fra en kunde kommer ind, kan du afgive dit tilbud på vores platform. Vi udvælger de tre mest relevante tilbud og præsenterer dem for kunden, som derefter vælger ét af dem.
Efter matchet: Når en kunde vælger dit tilbud, får du straks adgang til kundens kontaktoplysninger. Vi anbefaler, at du kontakter kunden hurtigst muligt for at diskutere deres ønsker og forventninger til arrangementet.
Priser og betaling:
- Du fastsætter selv din pris på jobbet
- Ved gennemførte jobs tager vi en kommission på 20% af den samlede pris
- Vi står for al fakturering og administration
- Din betaling udbetales som B-honorar den førstkommende hverdag i måneden efter det afholdte arrangement t
Ude hos kunden
Skal jeg selv have udstyr med?
Ja, dit udstyr skal som minimum omfatte pult, to højtalere og lys-setup til mængden af mennesker.
Kan jeg spille flere timer på aftenen?
Ja, hvis kunden køber ekstra timer på aftenen, skal du meddele det til DJTILBUD. Det vil sige, at kunden ikke skal betale på selve aftenen.
Vi fakturerer kunden for meromkostningen efter festen er slut, og vi udbetaler 80% af denne til dig. Du kan selv bestemme, hvad du tager per ekstra time på din profil.
Hvornår skal jeg stille udstyret op?
Du skal stille udstyret op, så du er klar til at spille til det aftalte tidspunkt. Når du har vundet jobbet, og kontakter kunden, bør du aftale, hvornår det passer kunden bedst, at du kommer og stiller op.
Hvad er kundens handelsbetingelser?
Kunden accepterer disse handelsbetingelser, når vedkommende indsender sit arrangement til DJTILBUD.
Betaling
Hvornår bliver jeg betalt?
Du modtager betaling som B-honorar. Det vil sige, at du skal oplyse dit CPR-nummer, registrerings- og kontonummer til os, så vi kan udbetale din betaling.
Lønperioden løber fra d. 21. til d. 20. i hver måned.
Eksempel 1: Hvis du spiller et job d. 20. januar, modtager du pengene d. 1. februar
Eksempel 2: Hvis du derimod spiller d. 21. januar, er vi overgået til næste lønperiode, og din betaling bliver først udbetalt ved næste lønperiode, d. 1. marts.
Kan jeg sende jer en faktura?
Ja, i stedet for at modtage betalingen som b-honorar, kan du også vælge blot at fakturere os din andel.
Det kan du opsætte på platformen, når du har registreret dig.
Hvor meget tager I af den samlede pris?
DJTILBUD tager 20% af jobbets totalpris i kommission. Du tjener 80% af totalprisen på jobbet. Du bestemmer også selv, hvor meget du vil tage dig betalt for jobbet.
Må jeg få betalingen kontant?
Nej, du må ikke modtage betaling kontant eller ved en direkte overførsel fra kunden. Fakturering og betaling skal ske gennem DJTILBUD.
Hvis kunden tilbyder kontant betaling eller direkte overførsel, skal du takke nej og henvise dem til, at de bør betale gennem DJTILBUD.
Er der nogen gebyr ved at være DJ på DJTILBUD?
Nej, du skal ikke betale noget gebyr for at være DJ på platformen. Vores model er en “no cure, no pay”, hvilket betyder, at vi kun tager os betalt, såfremt du vinder et job – og kommer ud og spiller.
Får jeg kørselspenge?
Nej, det gør du ikke. Derfor skal du inkludere din transporttid i det tilbud, du giver på et job.
Hvad gør jeg hvis kunden aflyser?
Hvis kunden aflyser jobbet, skal du med det samme give os besked.
Det kan du gøre på email: [email protected] ved at sende en skriftlig aflysning fra kunden. Hvis det er under 7 dage før jobbet, sikrer vi dig 50% af din løn for jobbet.
Sådan foregår det på platformen
Hvordan modtager jeg jobs?
Du modtager automatisk en e-mail, når der kommer nye bookingforespørgsler i din region.
Du kan derefter vælge at afgive tilbud på de jobs, der passer med din tilgængelighed. Dit bud er bindende i 14 dage fra den dag, hvor du afgiver tilbuddet.
Hvornår får jeg svar, om jeg har vundet jobbet?
Fra den dato, hvor kunden modtager tilbuddet, har vedkommende 10 dage til at acceptere tilbuddet. Efter de 10 dage vil du vide, om du har vundet jobbet.
Er mit bud bindende?
Ja, dit bud er bindende 14 dage fra, at du har afgivet buddet – det vil sige, at du ikke må tage andre jobs den pågældende dato indtil du ved, om du har vundet jobbet.
Kunden accepterer dog oftere tilbuddet tidligere end 14 dage 😊
Når du har vundet et job
Hvad gør jeg, hvis jeg er syg på aftenen?
Du er forpligtet til at sikre en kvalificeret afløser, der kan levere samme professionelle standard med hensyn til både udstyr og musikalsk kvalitet som aftalt i den oprindelige booking.
DJTILBUD fungerer som formidlingsplatform og bærer ikke ansvar for:
- DJs handlinger under arrangementet
- Personskade på DJ’en selv
- Skader på tredjeperson eller materialer
Hvis du uheldigvis bliver syg på dagen for et job, er du dermed forpligtet til at finde en DJ, der efterlever de samme vilkår og betingelser som beskrevet i den oprindelige aftale.
Hvis det er dig umuligt at finde en DJ til aftenen, hjælper vi selvfølgelig 😊

Har du yderligere spørgsmål?
Fang mig på [email protected], så vender jeg tilbage hurtigst muligt.
Skal jeg kontakte kunden, når jeg har vundet?
Ja, du skal tage kontakt til kunden, når du har vundet et job. Vi anbefaler, at du ringer til vedkommende – og hvis vedkommende ikke tager telefonen, så skriver du en sms.
Hvis du har noget spørgsmål til kommunikation med kunder kan du altid fange Arthur på: [email protected] eller 6014 8698.
Hvordan skal jeg kontakte kunden?
Vi anbefaler altid, at du ringer til kunden. Tager kunden ikke telefonen, så send en SMS, hvor du opfordrer til et telefonopkald. Hvis kunden ikke vender tilbage på din SMS, så ring til dem igen og send dem en email.
Hvis du har fulgt op på kunden 3-4 gange inden for en uge uden svar, så tag fat i Arthur på [email protected], så hjælper jeg dig med at komme i kontakt med kunden.

Har du yderligere spørgsmål?
Fang mig på [email protected], så vender jeg tilbage hurtigst muligt.